MissyMe. Powered by Blogger.
RSS

update..

boringnyer today.. mls nk cri keje and buat keje.. hahahaa.bos xde, ofismate pon ramai xde.. tggl gurls je kt ofis today..~ so tyme to enjoyyy! c'mon gurls, let's partaayyy!~ :p

hmm..my current life, so far going pretty good..alhamdulillah..but sumhow, im feel annoyed and ntah la..un-described-feeling. i dunno exactly how's i feel rite now..~ i guess, i need to do sum activities to let go and all out my inner stress..arghh!~ sbb even have a talk wif sumone pon, not work it out..nth la..rs xpuas hati sgt.sgt.sgttt!! warghhh!~

why la..ape yg ak nk, ade je halangan nye..~ yg xnak lak, ade je mai..
uwaaa. uwaa.uwaa~~

suddenly, teringat plak what my buddy said to me juz now..~ 

JANGAN BERMAIN DGN API..NNT TERBAKAR DIRI, PADAN MUKA HANG!

huu..ak ker yg main ngn api, or api tu yg tetbe mai to me?? wekk~ at d end, asik ak je yg kena! arghh!! xpuas hati btul!! mrh benar laa sy!! mrh nyeeeee!! warghhh!!~

why la my life xindah..seperti yg diimpikan.. :'((

speechless..got nothing to say..xde org yg akn fhm sbb dey r not in my shoe!
 (>.<)

FINE! WHATEVER! bwek!! bwek!! bwek!!

but sumhow, i do agree wif u..(T__T)
xpe..xpe..~

ada ubi, buat pengat,
bile kena kt kau nnt, sendiri mau ingat!!



hmm..now i wonder.. shud i keep it, let it be or juz left behind??
please, wake me up from dis dream..~

mayday! mayday! heLLppppp!!~
im drowning in my own thoughts and d fears in my head. ive no reason to be and yet no matter how hard i fight to control my thoughts, i still fall apart.. :'((

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: