MissyMe. Powered by Blogger.
RSS

show me d way..~

Kebelakangan ini.. aku lalui hari hari dgn sedikit kurang semangat.. pergi kerja dan balik kerja jadi perkara membosankan secara tiba-tiba. Asyiknya untuk bekerja yg dulu menjadi berkurangan kerana hal-hal sedikit yg merunsingkan. kenapa ia betul2 merunsingkan aku? ntah. aku sendiri xfaham. apakah aku ni manusia yg xbersyukur? x redha dgn ketentuanNya..? masih dan sering menangisi nasib diri.. atas kejadian yg lepas2. mengapa begitu begini. 

Bila bersendirian.. mula lah nk berfikir. ternyata, emosi peribadi mmg boleh membawa sesuatu yg menggila. Biar pada mata org lain, ia adalah halimunan tapi di mata aku yg mengalami, ia adalah satu hambatan yg membuatkan aku menjadi penganalisis. psychotic. crazy!

Mujur, walaupun aku bukan pelakon handalan tapi masih boleh menjiwai watak bepura-pura tenang di hadapan semua org. Walhal sebenarnya, di depan org yg rapat, emosi aku cepat mereka tangkap, lenggok suara aku dapat mereka kesan.. *haih.~ 




tunjukkan aku jalan.. seperti mereka yg telah harungi fasa ini, dan akhirnya temui kebahagiaan sendiri.. dan aku harap ianya abadi.. bukan seperti hal yg pernah aku lalui.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: